Blablabla

Jobbade min första dag idag som sagt. HAHA är dom två ord jag tänker sammanfatta den dagen med. Kom hem vid halv 5 iaf efter lite förseningar och shit med dom satans jäkla upptågen -.-' Man blir ju knäpp alltså. Hur fan lyckas dom vara försenade lr att de blir fel pårom JÄMT?!  Som tur var mötte jag Emma och fick sällskap utav henne :D Yeah. Vi började spekulera kring festivalen och sådär. Lär ju börjas i tid lixom ;D
När jag kom hem så ehhh... chillade jag lite och sen var jag med Jossan en sväng (som vanligt). Vi måste lixom bara ses annars skulle vi nog avlida om vi inte fick nörda oss lite tillsammans varje dag. Haha!
Efter det pratade jag med Rånja lite i telefån, yääh. Och SEN var jag ut och gick massa fort i 40 min, skönt. Pallar fan inte springa, så himla tråkigt. Så atteh jag får köra på raska promenader istället! Gick ju tillomed om en människa som typ var skitlångt före mej. Det kändes skitnördigt. Heheheh.

Nu däremot sitter jag här nyduschad och proppmätt kan ajg lova. Åt ett chibaya(?)bröd med ost, skinka, ägg och gurka i. Mumma!

Later!






Kommentarer
Postat av: Linda Näsbom

ciabata heter de, storsäljARN :D

2009-05-19 @ 23:04:44
URL: http://lindanasbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0