Bäst

Ledig idag och sådär ju så jag har ägnat dagen åt att söka jobb. Och jah.... det har la gått bra för just precis nyss fick jag en intervju bokad nästa vecka. Niiice! Hoppas det går vägen nu oxå. *Håller tummen*
Haha! Så nu känner jag mej bäst för tillfället.

Yeye... nu lär jag väl ta tag i svenskan som ska redovisas imorrn...... Det har hängt över mej som ett stort grått moln som ska explodera när som helst sen vi fick reda på det för 2 veckor sen. Hatar verkligen såntdär.... och inte vet jag vad jag ska tala om heller. Får intala mej själv att 3 minuter är ju inte sååå lång tid. Kunde vart värre och förmodligen känenr de flesta likadant som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0