1 maj

Kan ju börja med att säga att igårdagen blev lyckad bortsett från ett litet gråtkalas på natten dära, men annars så vare lätt den bästa valborg hittills! Det hurrar vi för. Blev som sagt förfest hos Sandra på morgoen vid 8 och sen uppsala på dagen och grillning med förfest här hemma på kvällen som slutade som grillfest. Aja, jag hade ruuligt iallefall! Vi hann med en sväng på tierp oxå mot gammelgården där vi stötte på flera festsökande tierpare och sådär. Så blev lite rave på gammelgårn och sen begav Nicole och jag oss hemåt vid halv 1 nån gång kanske. Så, så äre!

Jag vaknade strax innan 9 idag och var skitpigg som vanligt och måde bra som vanligt. Lite seg bara. Den här dagen harbara varit chill. Blev lite pizzafrunch med brudarna på förmiddan och sen en glass och stek med Jossan på eftermiddan och nu ligger jag här seg som ett as. Eheh. Spelade lite spel med paren nyss. Men kul lixom och sitta där helt mobbad. Ehhh, nej va. Plus att jag ändå bara förlorar så atte, skippar det dära jag!

Hoppas ni hade en bra valborg där ute!







Kommentarer
Postat av: Vickan

B-rudarna! :D

2009-05-01 @ 22:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0