Yepyep

Hmm... Jag sov bra inatt faktiskt, sådär bra så att man bara vill sova ännu mer när larmet ringers för 3e gången. 3 larm och en snooze tar det för mej att sätta mej på sängkanten på mornarna. Illa men värt. Aja, kl 6 släpade jag mej upp, fixa mej, käka lite frulle och drog till bussen sen som går 7. Lite bussproblem och så med såklart påväg in. Ett stycke överhettad buss vare den här gången. Så blev att hoppa av i Läby och byta buss för att sen åka vidare. Dryyygt.
En lektion, 2 timmars hål, lite fix med boken och 3 bussen hem. Ovärd skoldag som vanligt. Heh.
Hann käka lite och se ett avsnitt av True Blood innan Nicole trillade in sen vid öh... halv 6 typ. Vi hann glo ett halvt avsnitt till och sen promenerade vi med våra happyface till Aktivera för att få boxas lite. Hur kul du vill vare och nu är jag slut som ett as, skiiitjobbigt verkligen. Men så det ska va ju och dödlig träningsvärk på det i nåra dagar, sen så!

Har duschat, käkat o kollat klart på avsnittet så nu blire nåt/några till! Så jävla bra serie plus att jag har ställt mej på kö med nu på bok nr 3 i Twilightserien. Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0