Wöwö

Ledig idag och så. skapligt skönt måste jag säga!
Började dagen med en dusch vid 8 och sen gjorde jag och annikan sällskap till Anna, vi gick gjorde vi jah. Och fyhelvete vilket äckelväder det var då!!!!! snöstorm minsann. Guuu vad arg jag var. GRR. Heelt scenilt väder idag. Först vare snöstorm och sen 10 minuter snerae var det blå himmel och sol lixom? Så har det nämligen hållt på hela jävla dagen. Jag vill ha vår, är det för mycket begärt lr?! Men anyway, vad gjorde jag hos Anna idag då? Jo jag *trumvirvel* har numer långt hår! :D Äntligen lixom. Som jag väntat på den här dagen och nu sitter det där! Yeah (Y) Blev bra tror jag, känns så iaf (: Anna är duktig hon och snällast!
efter det var vi hungriga så vi lyxade till det med en pizza på Brorsans, gott. Dock var jag dömätt efter halva fast jag tog en barnpizza lixom. Jobbigt. Lala... gick in på skoaffärn med och kikade lite och sen gick vi hem och nu sitter jag hära och gör inget alls. Borde kanske börja med kulturarbetet soms ka in på fredag :S Hehe, kan vara en bra idé kanske... Kanske följer med upp och kolalr lite hästträningar sen med, va ett tag sen sist ju.

                                                                               
                                                                                                       FÖRE

                               
                                                                                                       EFTER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0