Våffeldagsdagen

Idag är det våffeldagen och jag ska snart få äta våfflor! Gott. Tur för mej att jag påminde mamma om det igaår annars hade jag ju då inte fått några våfflor men nuså. Fint väder fick vi under dan idag med och det gillas massa. Puss på sol men nu vill jag att snön ska bort och att det ska bli vår och så sen är jag nöjd.
Annars har jag vart i skolan idag bara som vanligt i veckorna lixom. Åkte in med 7 bussen. Sista rycket inför mässan lixom så blidde ingen sovmorgon till 10 idag inte. Pysslade med det fram till lunch och vi var redigt effektiva måste säga, full fart hela tiden. Åt lunch sen och så svenska sen bara. Så blev 15 bussen hem. Lagom det. Plus att kulturarbetet är framskjutet (för 3e gången) till efter påsk bestämde vi nu. Vaddå sköööönt! Woho. Ingen läxa och inga prov förrän första delen i nationella svenska B, uppsatsskrivande nästa onsdag. Ble, jag suger på sånt. Men men snart är det över, ingen mera skola på åtminstone några år framöver. Härligt va? :D

Nytt bandsläpp till H-fredsfestivalen med. Mando Diao, Cindy Lauper och Sahara Hotnights. Inte så tokigt nej, åhhhh vad jag längtar!!

Nu ska jag nörda vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0