Vad ska jag skriva här då?

Den här dagen startade med en chock för mej. Herreguuuud!? säger jag bara och det var vad jag tänkte då oxå efter jag upptäckt vad som hänt. Shit pomfritt. Vad är felet lixom?

Anyway så började vi ta kunder idag igen. Liiiite drygt att åk 1 timme buss in vänta 1 timme på kunden, klippa och sen åka hem igen. Rätt ovärt men men. Bara och kämpa på nu sista 3 månaderna. 3 månader månader lixom, det är ju ingenting! Åhh vad nära det är nu. Så jävla skönt det kommer bli då. Underbart. Somsagt, jag hade en klippning på en tjej och det gick bra och det blev bra. så jah... det var väl bra.
En tågresa hem med syrran och annikan och massa skratt. Haha. Jag säger då de! Man kan råka ut för dom emst konstiga sakerna som tjej alltså.
Yeye.....  nu ska jag dryga vidare och så.


Kommentarer
Postat av: Annikan

Liiiite roligt är de jue (a)

2009-03-05 @ 21:55:07
URL: http://annikakalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0