Ohlala?

Öhhhh.......................   Eh, idag har jag vart i skolan mellan 12.30 och 14 för att bara glo film på svenskan, Bridget Jones Dagbok kolla vi på. Visst fick den mej att skratta lite kan man säga. Herrejösses vilken kvinna, haha. Aja, sen åkte jag 14.19 tåget hem och syrran satt tydligen på samma tåg så sällskap fick jag till slut oxå efter jag ringt och fråga vart hon var. Visade sig att hon satt typ 10 meter från mej bara. Ugly. Rullade in i Tierp vid 15 iaf och då kom mamma och plocka upp oss. Åkte bla förbi Konsum för att lämna en lapp och så blev det 2 marabou chokladkakor oxå (stor). Två för 30 ju (A) Dom är för övrigt slut nu. Nej jag har inte ätit upp dom själv faktiskt, även om det inte skulle vara omöjligt.
Vart en chill dag för övrigt. Kört lite bil, segat lite och nu på kvällen blev det en promenad med Ronja och hennes hund på en dryg timme typ. Jag fick värsta ångesten för jag ätit en massa tjafs idag så då drog jag med mej henne ut. Trevlans det och skönt att röra på fläsket lite. Var rätt mest slaskigt och blött oxå. Äckelväder.
Vill ha sommar och sol nu ju!


Ha d.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0