Muusiiiiik

Jag dog idag och trodde inte det va sant när Linda smsade mej och sa att Kings Of Leon kommer till Hultsfredsfestivalen! Hur stora är oddsen lixom att vi valde att gå på just den festivalen lixom!? Shit, plus massa andra bra artister med som Killers for example. Måste vara meant to be lixom ;D Haha, lr nåt.
Annars hare vart en allmänt bra dag idag, förutom att jag vaknade och insåg att jag flyttat till Alaska, typ! Fuck snön. Jag som trodde det skulle bli vår nu när snön började smälta igår. Men icke. Grrr! Ye ye.. Permkursen mellan 12.30 - 15.30 för övrigt idag och jag var duktig flicka och rullade 2 hela E4rullningar som vi kallar dom. En bra dag för mej idag alltså. Med tanke på att jag fått utbrott på detta under de senaste lektionerna och slitit ur allt efter halva istället för att det bara inte gått helt enkelt. Men nuså. Plus att det är sista gången nästa gång med och sen är kursen finito=ledig på tisdagar. Happyface på det!

Käkade och drog ihop en kladdis när jag kom hem sen. Lillkocken som sagt och sen kollade jag ett avsnitt True Blood när den stod i ugnen och blev klar. Lagom till 8 när syrran och mamma kom hem. Så då blev det kladdkaka framför TVn och "Den rätta för Rosing" åså "DHW" efter det och nu ska jag kolla mera True Blood och sen sova!

Så, Go natt.

Kommentarer
Postat av: Linda Näsbom

så glad att jag grät :'D

2009-03-10 @ 23:00:06
URL: http://lindanasbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0