Morning!

Heeej Hallooo!
Vaknade kl 9 pigg och jah det var fint väder med så. Så på rätt bra humör är jag än så länge iaf. De är ju niiice. höhö. Nu har jag iaf fixat mej och så o nu sitter jag i köket och käkar frulle, rostad fralla med tonfisk på. Ni tycker säkert det låter helt weird och äckligt MEN det är gott! Så prova vet jah :D Och och och så slog jag på och tänkte lyssna på RixFm´s webbradio och som pricken över i klickade jag in på Bandit Stockholm, en radiokanal med bara rockmusik. Hur underbart är inte det då?! Typ superunderbart. Har redan hunnit bli kär i en låt som jag aldrig hört förr. Ni hör juh ;D Skitbra. 
Men nu måste jag fortsätta leta vidare så jag kna ta hem den innan jag blir tokig!                               



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0