Morgonpigg?

Ehhhh.... Ja som fan. Orka att jag vaknade vid 8 och var skitpigg!? Försökte sova lite till men vid typ halv 9 gav jag upp och drog upp datan istället. Suck, jag som vill sova. Men är ju inga fel med att vara pigg iofs åså. Måste vara det underbara vädret. Sol idag igen ser jag nog genom glipan på markisen och massa fågelkvitter och så. Snart äre vår!!!

Men anyway, party igår då hos Nicole men Julia fyllde år. Jag och systeryster åkte dit redan vid 6, hjälpte till och plocka undan lite saker o sådär lixom och peppade lite. Men vid 8 började vi bli lite oroliga för att ingen hade dykt upp lixom ;o Haha, meeeen kan ju säga att det hade vi inte behövt vara. Efter 8 dök nåra upp och sen... öhhhh kom typ hela Tierp, vare jah. Men det vart kul iaf. Sjöng lite och så. stackars människor som fick lyssna på mitt skrik. Meeen vad gör det om 100 år lixom?
Kort sagt kvällen började hos Nicole och slutade på Bennys. Inga krångligheter lix. Standard så att säga. Fick lite gratis mat av Linda som inte hann få den för hennes buss gick. Jag bjuder igen bruden!
Somnade i min egen säng vid 2 kanske, sköönt. Missade dock Robinson ;(
Ska nog åka och hjälpa till me dstädningen lite sen tror jag men mamma ska ju sällskapa nån till Valbo och jag är skitsugen på åh följa med ju. Blire så så klarar  dom nog sej utan mej hoppas jag.
Och nu blev jag skitsugen på en promenad i finvädret ju!
Kan man ut och gå klockan kvart i 9 på en lördag?
Kommer nog bilder åså sen med ska ni se från lillpartajet :)

För övrigt känns det som jag druckit typ 7 liter vatten nu. Jävla muntorka lixom ;o Varför blire så för?

Kvällens:
Jaaaahh, jaaa tar puungen osså!
Ska vi?

Hare!

Kommentarer
Postat av: Ronja

jaotao pungen osso, skao veei?

2009-03-22 @ 12:46:49
URL: http://ronjabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0