Laddning inför helgen!

Jaha... vad ska jag berätta för kul idag då tro, det har lixom inte hänt nåt kul idag va jag vet. Men som sagt börjar ju halv 1 på torsdagar, bara kundpass fram till 4 fast vi slutar jämt tidigare men ändå. Aja, fick en herrklippning och det blev bra ju fast jag inte va pepp på kund idag. Var klar strax innan 2 redan, liiite drygt kanske. Men jag sysselsatte mej med min synopsis som skulle in igår, så nu är den äntligen inlämnad. Haha! Snacka om att den blev nördig men men va förväntar hon sej av mej lixom. Eheh, svenska har jag aldrig varit och kommer aldrig att bli nån stjräna på heller sådetså, deal with it lixom!
Kom hem vid 17 och var vrålhungrig så vad gjorde jag åt det då tro? Jo jag åt mat, fungerar rätt bra måste jag säga. Testat vet jag (Y) Sen åt jag lite glarre med och lät det sjunka lite så kl 17.35 gav jag mej ut på min lilla motionsrunda för idag. Kom hem vid fem över 6 för att vara exakt. Gick hälften och sprang hälften. Duktiga jag :D Men på hemvägen dog ofc Mp3n, skitkuul -.-' Springa utan musik är ingen höjdare direkt men det gick, nynnade lite för mej jsälv i huvet och det funkade det med som nödlösning. Smidigt.
Yeye.. nu har jag duschat lite och tänker nog glo lite fler avsnitt av Moonlight.

Ha en kanonkul helg everybody för det tänker jag ha ifall jag inte hinner bloggilogga nå mer imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0