Kväller

Fick en kund idag ändå, en klippning bara som tur va så ah. Klippte och sen halv 5(!) gick jag och Catta från skolan för att hämta hennes farmors bil så vi kunde få bordet till mässan. Så det blev alltså 17.30 bussen hem för mej idag. Fy satan. Kom hem vid typ halv 7 nu ikväll lixom. Bläää. Yeye. Så jag har inte gjort nånting sen dess, bara tat det lilla lugna.
Jag känner av mina axlar och min nacke oxå. Typ skitstel och det gnoler lixom i musklerna. Är i stort behov av massage och lite knaka ryggen och så tror jag. En såndär pojkvän hade ju varit smidigt i ett sånt här läge lixom, om han hade kunnat massera vill säga. annars kvittar det ju. Aja, jag får väla ta tag i att fixa mej en tid nånstans. Heh, undra hur länge "jag lär boka en tid" jag har sagt så nu... Inte har det blivit iallefall. Miiih.. pain.
Men nu ska jag nog sova och så.

Go natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0