Klipp klipp med saxen

Helluuu!
Idag blev det en buss tidigare in till uppsala redan vid 10 för att jag och Linda skulle käka på Kina Garden men vi (jag) insåg att efter jag väntat på Linda och även Amanda att tidsplanen lixom sprack liiite grann. Så det slutade på Donkelidonken istället. Haha, näääästan samma sak iaf, lr inte. Aja det var ju gott så och vi hade ruligt så värt ändå. Yeye sen var jag tvungen att rusa till skolan vid 20 över 12, kundpass kl 12.30 lix. Det slutade med två kunder och inte en som jag trodde. Utan var en gubbe som kommit fel tid lr nåt så jag fick ta han innan den andra. Hår och skäggklippning blev det på honom. Gick väl ok typ. Sen kom en dam som ville klippa av sej håret en bit. Klippte av det till axlarna, klippte upp och klippte en snelugg. Blev kanonbra och hon blidde nöjd, han med tror jag (: Skönt.
Kilade in på Indiska med efter jag slutat. Blev en kjol (ser ut som ett tublinne typ), ett linne med vanliga smala band (lelopardmönstrat (A), det är nåt med mej och just det mönstret. Älskart. Och sist men inte minst shoppade jag en halsduk där oxå lr sjal, kallare va ni vill. Kom iaf fram till att den var svart och inte mörkgrön ändå som jag tyckte den såg ut o va på tåget hem. Eheh. Passade på att tappa bort vantarna nånstans i Uppsala oxå? Iiiingen aning om vart dom tog vägen, helt veck bara, grr! Kanske blir som förr när jag tappade bort ett par vantar på tirk  en vinter åså på våren hittade jag dom liggandes på locket till en soptunna utanför ridhuset, knas. Aja, jag saknar mina vantisar!! Blä på dom.
 
Nu har jag precis kollat True Blood och snart kommer Lena och klipper sig. Money money!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0