Kaffe och kaka

Dagen knallar så smått på och jah. Jag och Jossan har vart ut på en cykeltur, haha! Vilka jävla nördar vi är men det var fan skönt ;D Sen så bjöd jag in henne på en kopp kaffe, kakor och bulla. Shiiiet, tantvarning där nästan. Men vi skrattade och hade trevligt som vanligt. Dock cykla hon hem för en liten stund  sen och så.
Kvällen får jag se hur den artar sej. Är ju så himla sugen på att gå ut.... men känns innte som att mi plånbok tillåter det så får nog bli nåt annat. Blir nog bra det där. Melodifestivalfinal med ju har jag hört. Lär ju nääästan kolla.
Och nu tycker jag att min serie ska ta och ladda klart så jag kan få nåt nytt att fördriva min tid med nu när jag kollade slut på True Blood igår :'(

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0