Hola

Idag har det rätt mest varit full fart heeela dagen. Hujeda mej typ. Åkte in redan med 8 bussen för att arbeta klart med vårat projekt. Det tog ända fram till halv 1 och sen vare svenska från 12.50- 14.05. Massa blä och jag har fortfarande inte skrivir klart min synops som egentligen skulle in idag. Bra Martina! Får försöka få klart den ikväll lr nåt och lämna den i hennes fack imorrn typ. Heh. Anyway, efter det vart det ännu mer pill med boken och filer hit och filer dit. Grr! Fy sjutton vad jag hatar allt som har med datorer att göra (förutom internet). Yeye.. efter lite fillejox gick vi till trycket och fixade lite och lämnade in skiten och sen buss ut till Coop Forum i boländerna där vi fixade lite till montern och så handlade jag lite mellanmål oxå. Gick in en sväng på Rusta med. Ont i huvudet från 2 till 6 när jag kom hem har jag haft med men nu har det gått över som tur och skitkul att jag råkade markera och deleta det jag just skrev. Apsaker.
Nu har jag iaf precis damsugit upp mitt halsband som flög ner i golvet förr och duschat och innan det var jag ut på en rask promenix med i 45 minuter. Alltid bra ocg röra lite på fläsket lixom.
Men nu ska jag nog chilla lite och dra igång ett avsnitt av serien Moonlight som jag ******* hem förut.

Peace dudes!

Kommentarer
Postat av: Linda Näsbom

ctrl+z

2009-03-18 @ 21:24:15
URL: http://lindanasbom.blogg.se/
Postat av: emma

haha linda <3

2009-03-19 @ 12:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0