God morgon världen

Här sitter jag helt jättepigg i min säng lixom en lördagmorgon! Nicole sov över här och hon åkte för en halvtimme sen typ. Klockan ringde strax innan halv 9 och jag vart jättepigg lixom. Det måste vara nå fel på mej ;O
Nicole och Julia kom ju hit igårväll som sagt. Vi kollade Let´s dance, beatboxade och var helt jätteflummiga där ett tag. Haha. Nicole får kvällen kommentar (Y) Aja, det var några som verkade vara väldigt desperata av sällskap visade det sej enligt syrran som skötte det. så till sist igårkväll hamnade vi ett hus bakom din x hos en micke med i hans rum och hans 3 kompisar och dom var mest mer eller mindre jättefulla och dryga. Så att ah, efetr 1 åkte vi hem. Tack Sebastian som var vår lilla taxi i snöstormen!
Nu beställde jag precis några till slingor löshår som jag ska fylla i lite till med sen så! :D annars ska jag nog börja städa snart hade jag tänkt och sen kanske jag får en klippning under dagen med. Money money.
Ikväll blir det troligtvis krogen om inträdet blir gratis annars får jag stanna hemma! Lär ju lixom hålla i dom pengar man har.

Vill ni vtea vädret så kan jag uppdatera er om att det regnar tror jag. Ble. Men bättre än snö enligt mej åtminstone.


   




Kommentarer
Postat av: Nicole!

Hahha :'D

2009-03-28 @ 10:00:19
URL: http://nickoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0