Full fart

Japp, idag har det varit full rulle hela dagen. Färgade och klöpp mamma på fm och sen käkade Annikan och jag lunch och efter det tog vi tag i henne. Det blev ljusa slingor och knalliga coola slingor i fram på det. Skitcoolt!
Kom hem vid halv 5 och då vare bara att byta brallor och följa med syster upp till hästen för att hjälpa till så hon skulle hinna i tid och hinna hem sen till den Rätte för Rosing börjar. finalen idag ju ;D Och sist men inte minst så stack jag ut och sprang vid 6 när jag kom hem från stallet. Ökade på rundan idag och sprang lite längre kom hem för 10 minuter sen typ. Stolt är jag över mej själv nu och massa svettig är jag oxå. Sååå... blir en dusch nu och sen tv och slappande som vanligt. Ska läsa lite i texthäftet till svenska nationella som vi har imorrn med, uppsats. Sucks. Faast efter ska jag och Linda njuta av våren i Uppsala med lite käk och vem vet... kanske inviga årets första brygghäng oxå? Åhhh vad jag älskar våren och ännu mer sommaren!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0