Fredakk

Tjolahopp lixom.... Apu idag som vanligt då och Ronjis va där som vanligt oxå. Lika trevligt som vanligt och full fart som vanligt sådär på fredagarna. Yeye. Till lunch blev det en korv me brööö på Bennys. Höhö. Sen slingade vi håret Ronjas kompis Katrin och det blev kalasbra det ju :) Typ va väl det ungefär. Gick hem vid 16 åså köpte vi lite godis på Ica då oxå.

Nu sitter jag mest här och vet inte vad jag ska göra ikväll!? Fest i Bruket hos Jenny med Emma  lr filmkväll me brudarna (Nicole, Sandra osv) in Tierp..... HMMM. beslutsångest.nu
Ska väl fundera vidare en stund. Blir nog bra vilket som iaf hoppas jag. Waah... hatar verkligen att behöva välja mellan en grej lixom när man vill vara med alla samtidigt. Åså får jag dåligt samvete för de andra när jag bestämt mej för en sak. suck.  Tänk om man kunde dela/klona sej, hur bra skulle inte det vara lixom??!!
Typ skitbra.
Aja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0