Fredag

Omg. Vaknade kl 7(?!) idag och var skitpigg fastän jag hade ställt klockan på 8 lixom. Anyway så fördrev jag min tid med näst sista avsnittet av True Blood (A). Yepyep, kalla mej nörd men skyll på Nicole ;) Hah! 8.15 vare dags att fixa sej och göra nåt vettigt för att sen stressa iväg till Apun. Jag fattar inte att jag ALLTID måste stressa fast jag ibland tom går upp 2 timmar i förväg. konstigt de dära.
Luugnt där idag iaf (igen) men men. Ronja rullade iaf 1/4 del av en permanent på mej idag innan hon fick utbrott och gav upp. Haha. Duktigt ändå ju! Sen så har jag provfärgat mitt löshår och färgen blev bra och håret är godkänt av "experterna" nu.. så den 24/3 smäller det. *Längtar* Ihh!
Slutade halv 4 och då gick vi in en snabbis till Monique och där provade jag 2 klänningar. Student snart ju! Blev iaf lite kär i en utav dom. Så kanske slår till på den. Likabra att gå på den där "denmåstejagprovakänslan" som jag får ibland när jag ser ett plagg och bah, shit! Men gutt om det prblemet är ur världen snart oxå ju. 1-0 till mej då lixom.

Men nu ska jag rusa te bussen och tillbringa resten av kvällen i Degerbo!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0