Fredag hela veckan...

jag kan ju få låtsas det iallefall.
Skola som vanligt på dan, kom hem vid 5 och sen dess har jag bara ätit och irriterat mej på vädret. Jag ville springa men neh då. självklart regnar det! Jävla Sverige alltså. Blir lixom ingen box för Nicole hade 3(?!) skrivuppgifter tills imorrn. Haha. God bless me att inte jag valde sam lr natur lr nån annan plugglinje alltså ;O Yeye, så därför jag hade tänkt köra igång med springningen lite idag istället men icke.
Linda kommer och bor här ikväll med, så jag ska gå och köpa vanlijsås och sen baka en hallonpaj. Åhh vad gott! Aslänge sen jag åt det nu. så kommer bli finemang. Dessutom är helgen planerad oxå, haha. Jag planerat min helg lixom? Jag som aldrig planerar. lr jah, Linda och Nicole har planerat lite åt mej typ egentligen. Men jag godkände förslagen lixom ;D
Hoppas veckan knallar på fort nu bara och att det är vår imorrn när jag vaknar!

För övrigt så såg jag två rådjur på grannens tomt när jag kom hem, skitcoola med horn och grejjer!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0