Första steget!

Japp, idag tog jag det första steget när det gäller mina blivande springturer. Började med att gå och sen sprang jag hela vägen hem. Inte överdrivet långt kanske men jag var ute i 30 min och det är alltid en början lixom, så jag är nöjd! Sen blir det att öka på succesivt lixom. Torsdag står näst på tur. Körde lite sit-up och rygglyft med när jag kom in innan jag hoppade in i duschen svettig och dan. Guuuu va duktig jag känner mej.
Ne, lär väl börja skriva på synopsen som in ska in imorrn på svenskan kaaanske och sen blir det tvtittandes, Den rätte för Rosing. Vilkaen nörd jag är.
Och puss på vädret idag, så jävla härligt med sol och blå himmel!

Längtar till helgen, paaarrrteeeyyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0