En gång om dagen.....

får jag ont i magen, då tänker jag på dej så går min magvärk över (8) Björn Rosenström fo sho lixom.

Yeye... annars då? Har det inte hänt mycket idag. Dah skolan mellan 12.30 och 15.30 bah. Slappt. Sova på bussen hem som vanligt. Käkade när jag kom hem och sen hängde jag me upp till Tirk o kika på syrrans hoppträninng. Passade på att köra då oxå och det gick ju finers lixom (Y) Åhhh, jag vill ha körkort nu! Tänk om man kunde få det utan att plugga massa och så. Skulle va nått det.
Kollat på tv ikväll med, Den rätta för Rosing och Desperate Housewifes på det. Inte ofta det inträffar att jag bänkar mej framför tvn sådär om kvällarna men ibland så. Fattar inte att jag kollar på Rosingprogrammet egentligen för. Helt sjukt egentligen vad dom hittar på alltså. Men aja, dom lyckas ju få en att kolla iallefall på nån vänster.

En lektion imorrn, börjar 12.30 och vi ska enbart glo på film lixom? Ehhh. Värt?

Åhh, jag vill inte vänta längre. Jag vill oxå. Varför händer aldrig nånting bra mej? Är det för mycket begärt kanske, bara en sak nån gång?!

Najt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0