Chillhelgen fo sho

Heeelt otroligt att jag har vart hemma hela helgen. Ingen fest, ingenting. Degerbo i fredags kväll bah, är väl det längsta jag sträckt mej till. Där blev det bara chillande framför tvn och så. Och igår var jag slapp hela dagen med. Ut och cyklade med Jossan och sen fiakde vi som sagt och sen blev det en promenad med Ronja och Kingen. På kvällen kilade syrran och jag till Hemköp där vi laddade inför melodifestivalen emd massa gott åså trillade Nicole in till 8, senre kom även Linda, Vickan och Sandra som lyckades släpa med sej Angelica och Nicole till Vendel. Själv pallade jag inte så jag la mej i sängen och kikade på halva Twilight och kände mej ensam och sen somnade jag typ.

Idag vaknade jag dock vid halv 12 och blev överlycklig när jag kollade ut och såg det fin fina vädret. Vårkänslor. Jossan hade tråkigt så vid 13 gick vi ut o gick en sväng, chillade lite hos henne, var ut igen och gick, var här en stund och sen gick vi ut en sväng till. Gäller ju att ta vara på finvädret när det äntligen kom lixom ;D Skönt dessutom att vara ute! Nu längtar jag emr än nånsin till sommaren och dess festligheter.
Nu på kvällen åkte mamma och jag till Anna- Carin och dom för att jag skulle klippa Frida. Klippte henne och sen blev det lite te och mackor i soffan ett tag innan vi åkte hem igen. Fint hus har dom för övrigt och stort! Jag passade på att köra under den lilla trippen med. Gick galant ju. Plus att en bra person hörde av sej och va liiite social oxå.
Yeye, åkte hem och glodde lite Whipeout, de där som börjat på 5an när dom är olika lag som ska tävla på en hinderbana. Haha, kul kul! Älskar kommentatorerna och alla ljudeffekter. Min humor. Skratt skratt. Lätt att jag skulle prova den banan om jag fick chansen!
Annars ligegr jag mest i sängen nu. Duschade förr och kolalde lite Beck emn pallade inte sitta helt ensam i mörkret nere i vardagsrummet och glo längre som alltid när det är Beck. Plus att jag inte riktigt vågar kolla själv heller. Töntig som jag är och ingen vill ju göra mej sällskap heller så. Åhhh, jag vill oxå ha någon att mysa med såhär på kvällarna ju. Kan inte drömprinsen bara komma och knacka på dörren nu lixom lr nåt. Saknar lixom det dära.

Och hej vad långt det här blev då. Heh.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0