Booooring

Jag seriöst avlider av uttråkning snart. Varför i helvete bor jag i Tierp för av alla jävla ställen i Sverige!? Grrr, det är ju så man blir tokig. Så himla less på skiten. Shit vad jag tänker flytta härifrån inom en inte sååå lång framtid. Hah!
Plus att det är skitsurt och sitta hemma helt alone dessutom, ge mej lite sällskap tack lr nåt. Fint väder är det inte längre heller. Jag blir deprimerad av sånt här skit, kan det inte bara ta och bli sommar typ.. NU? Då skulle allting kännas så mycket lättare, inbillar jag mej iaf.

Ska klippa lite sen iaf. Det är ju alltid nånting. Damsugit rummet har jag gjort oxå. Duktigt av mej.

Saknar dej lite oxå kompis.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0