Tisdakk

Idag blev de först jobb från 9-15 som vanligt och sen mötte jag upp Sandra direkt efter de vid Åhlens. Vi käkade lite sallad först på Cupido och när vi satt där kom Sebbe och knalalde förbi med så blev lite snabbprat me han oxå. Sen var vi redo för att slösa pengar. Hittade en tshirt, ett typ lite prtyplagg haha och underkläder. När de var klart blev de en glarre och sen tåg hem. Vi tog ett regionaltåg för vi inte orkade vänta på Upptåget och självklart så funkade inte busskortet eller mitt VISAkort och inga kontanter hade jag heller och dyrt vare med. MEN som tur var så satt de en engelsman bredvid oss som payade min biljett på 130 spänn!?! xD  Hahah! Så Martina fick åka gratis hem. Sånt folk borde de finnas fler av! :'D

Kom hem vid kvart i sju typ och då blev de en snabbvisit till Bergstätken med Jossan bara. Annars har jag inte gjort nå mer idag lixom... Lr jag försökte mej på att skruva ihop en stol som mamma köpt men den var inte samarbetsvillig kan man säga. Inget som stämde typ. Skitsaker.
Och imorrn äre sista jobbdagen för den här veckan med. Najs najs.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0