Student 2009!

Igår tog jag studenten!!!!!!!! Så jävla kul. En av de bästa dagarna i livet kan man ju säga! Shit alltså, har typ inte fattat de riktigt än men typ. Jah vad ska man säga mer än
FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR JAG HAR TSIT STUDENTEN, FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEEEEEEEEEEEEEEEEEN FY FAN VAD JAG ÄR BRA!!!!!
Woho!
På morgonen blev det 7 tåget in till skolan för champangefrukost o allt vad de kallas, fotografering, kyrkan och sen kl 12 öppnades dörrrarna för Linnéskolan sista studenter ever. rätt tråkigt men coolt. Blev lite grattad och sen vare flakåkning som gällde. vårat flak ägde alla andras flak så jävla mycket. Haha! DJ o tak och precis allt hade vi. Värt. Dessutom så var det bland de roligaste på hela dan. Jag vill åka flak igen igen igen, jag vill ta studenten igen. Men anyway så slutade kvällen på en krog/pub inne i uppsala med vänner och sådär. Dock hade Martina Nylund GLÖMT legget hemma!?! Jag menar hur dum får man vara egentligen? -.-' Tur de löste sig ändå Heh. Efter vi vart där åkte vi tydligen tåg hem igen som jag inte har ett minne av alls dock och sen gick ronja o jag till nån i Tierp och var där en stund och dom andra drog sej hemåt. Fick skjuts hem sen, hann in tvätta av mej sminket o byta om innan jag fick sms och så blev de ännu mera bilåkande. Heheh. Blev övernattande i ett annat gult hus sen.

Firandet höll på i 24 timmar ganska exakt. Kan ju säga att jag är galet trött idag iaf men nu har jag sovit två timmar till iaf.

Blev en promenad hem sen med Jossan förr idag oxå. Yey.

För bilder se EnMartina på http://bilddagboken.se/p/frontpage.html#0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0