Sola och bada

Idag har jag vart till Marma med syster och mamma och stekt och badat. Kan inte säga annat än, FYFAN VAD JAG ÄLSKAR SOMMAREN!!!!! Underbart äre. Hoppas på liak fint väder sen när vi drar till Hultsfred :D
Vi var väl iaf i och bada i ca 3 timmar så kom hem vid halv 4 nån gång typ och då chilla jag lite abra och sen joina syster upp till stallet oxå på cykel. Kändes precis som förra sommaren. När man bikeade upp till stallet fast nu har jag ju ingen egen heeest längre. Flasbacks lixom. Min plutt!
Anyway... när vi kom hem fixade vi till oss lite och sen blev de floskande och prat på Brorsans (utomhus) med Sandra. Gott vare som vanligt men nu är jag dyngmätt. Helst uppsvälld. Blir det jämt. Spelar ingen roll om de är en godis lr en hel måltid jag stoppar i mej. Magen lixom bah POFF så står den rakt ut och man ser höggravid ut. Fint de! Ehhh, not.
Yeye. Så äre minsann.

Imorrn blire nog lite emr sol o bad kan jag tro. Får ta vara på sommaren när man akn för nästa vecka blire ju jobb som gäller igen som vanligt. tur jag hade som gick och blev sjuk just nu ändå. tur i oturen lixom som man brukar säga ;)


Skai, min förra plutt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0