Sjuk

Faktiskt så är jag sjuk för att vara jag. Förkyld, lite halsont, lite hosta och ytterst lite feber har jag haft idag oxå. Jag har lixom inte haft feber på flera år och då överdriver jag verkligen inte. Så blev hemma från jobbet idag och blir nog hemma imorrn med tror jag så jag får krya på mej ordentligt istället för att springa omkring halvfrisk/halvsjuk och hosta kunderna i öronen. Inte så fresh lixom. Heheh.
Så atteh idag har jag stekt lite och träffat Ronja en sväng med. Alltid lika trevligt! Nanana... va väl de.
Nu har jag bara shottat hostmedicin för första gången på flera år oxå. Dock tog det typ 10 min för att övertala mej själv att de inte kunde va så hemskt innan jag drog i mej de. Stekte på 2 ägg gjorde jag med som lite kvälssfika såhär. GOTT. Ne nu ska jag nog dra mej in till sängen snart. Är nog dags att ta bort de andra täcket nu. Blev lixom lite varmt med två täcken och en filt inatt haha. Nån gång får jag ta och ge mej lixom :')




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0