Mr(s) Cool

Idag har jag jobbat i 3 timmar och det gick bra. Slutade 12 och då gick jag o mötte Catta och Madde för att fixa de sista med företaget, dela ut pengar. Yey. Blev 2bussen hem sen efter det och det var jävligt varmt kan jag lova. AC?!?!?!?! HALLÅ lixom?!
När jag kom hem så ehhh... åt jag lite och sen följde jag med Jossan när hon sprang på vallen. Duktig brud :D Jag skulle sitta på en sten men de kändes så nördigt så jag cyklade lite istället under tiden. Haha. Sen cyklade vi hem igen och skrattade massa åt en moppepojke som kom och blåste förbi oss. Hahahha xD
blev lite segande inne sen. Har undvikit solen lite idag. Kändes som att det behövdes om jag säger så. Heheh.

Nu såhär på kvällningen så följde jag med Ronja och Micke och Kingen på en liten promenix te Bennys. Skapligt sugen man blev på strips å dipp dårå -.-' Men nej, inget sånt nu inte!

Sen så hatar jag min körkortsbok typ mest i världen just nu. BaaaaHHHH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0