Midsommarhelgen

I fredags på själva midsommaraftonen så blev det lite grillfest lr vad man ska kalla det i Skämsta hos Nick med Jossan, Linda och Matilda och lite annat trevligt folk. Blev massa prat, skratt och gitarrspelande med lite försök till allsång oxå. Sen så tältade jag tydligen lite i ett prinsesstält oxå där jag somnade. Haha. Blev en promenad hem för mej sen själv för mitt promenadsällskap försvann så jag pratade med Jossan istället. Blodiga skavsår och en rejäl framåtlängesvurpa hann jag få oxå. Fy satan. Pain. Klantig.

Igår så var det en seg och slapp förmiddag kan man säga. Blev lite chillande i solen bara och en glass på OK med Jossan och en mindre pigg Anton. Där kunde man snacka bakfylla haha. Gott med glass iaf. Twister<3 På kvällen sen blev de iaf Lövsta en sväng med som för de flesta andra oxå. De var väl kul förutom en liten onödig grej bara men men sånt som händer. Så atteh ah.... Skönt o få komma hem och sova iallafall.

Idag har jag bara varit seg hela dagen. Förkyld, ont i halsen och lite allmänt off lixom. Inte sugen på att jobba imorrn kan man säga! Stekt lite med Nicole och färgat håret har jag gjort typ annars idag. Äntligen är den satans fula utväxten borta!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0