Losing You

Igår var jag på Grönan med Annika, Ronja och lite folks. Vi kollade på artister som uppträdde på NRJ in the Park. Dead By April och Mando Diao var beeest! Milow va dessutom inte så dålig han heller.

Idag har jag bara varit i Gävle och kollat på kusin Markus student och ätit jättegó mat. Muuuums. Och för de andra så körde jag både dit, hem till dom och hem till tierp igen. Satan va bra de gick fan :D Värsta smettrafiken o allt lixom. Nu vill jag ha körkoooort!
Kom hem vid 6 iaf och sen dess har jag inte gjort ett jävla dugg. Så satans tråkigt jag har kan man säga. Var ner till Hemköp o fyllde på telefon, är väl de enda. Heheh. Sen har jag suttit och tänkt massa oxå och nu tänker jag oxå.
Kanske man ska dra igång en film lr nåt i den stilen.... om jag orkar

Just nu saknar jag en människa lite med. Den är bra den.





Snyggast. Så jävla bäst. Dead By april


Mando Diao. Grymma.


Milow. Underbart.

Jag, nörd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0