Halkbana.....

CHECK! Yiiiiiiiiiiiiiha för idag har jag kört halkbana och vet ni vad! Jag klarade det fast jag trodde jag skulle dö och benen skakade när jag satte mej i bilen och skulle göra den första övningen för jag var sååå nervös och blundade när jag trampade enr bromsen för att göra den första tvärninten. Haha! Men sen släppte det och det vara bara skitkul :D Mihi.
så nu sitter jag här med ett diplom o allt lixom.
Men innan halkbanan så var det avslutninglunch med klassen och lärarna. Yeye. Sen så fördrev jag lite tid på stan medan jag väntade på tåget och då shoppade jag en liten väska som jag ska ha sen på fredaaaag on the big day!
Så ligegr det till alltså. Imörra blire först picknick och sen lite jobb efter det. Sen på fredag smäller det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! STUDENT!!!!  Hoppas för allt i världen att det är fint väder då. Bara de inte reeegnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0