Damp

Idag sålde jag nytt rekord på jobbet, 23 paket fick jag iväg totalt. De ni! Så nu har jag fått kontrakt oxå :D Rätt skönt.
Va väl de typ... annars har jag bara gått på stan en snabbis med Amanda och handlat mej ett linne och umgåtts lite med Ronja oxå.
Det har varit en trög dag idag och jag har inte vart på speciellt bra humör kan man väl säga kanske. Palla massa jävla töntar som ska bry sig så mycket och tönta sig o hålla på. Klipp er och skaffa er ett liv lixom... Värt att testa iaf! :)

Imorgon blir det eventuellt Gävle lr Valbo en sväng med tror jag, vi får se helt enkelt.... Och jag är feeestsugen, krogensugen, pepp på nåt kul helt enkelt!

Lilla nörd!

God Natt människor.

Kommentarer
Postat av: Linda

23 st? fan va bra marre ;)

2009-06-13 @ 12:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0