Brämmen & grillning

Mmmmmmmmmmmm.... idag blev de först en sväng till Brämmen på dagen med Jossan, syrran och Adam. Det var bara kanon de och skönt i vattnety vare med. Jag tyckte iaf de till skillnad från vissa andra badkrukor! Sen efter några timmar drog vi oss hemåt igen och då vare bara att hoppa in i duschen och fixa till sej lite för sen blev de grillning hos Josefine med brudar och sådär. Vi käkade, spelade spel, kubb och hade skoj. Trevlans ju och att de är kanonväder gjorde ju bara saken ännu bättre lixom. Älskar sommar!
Blev en promenad som avslut och lämna lite flickor och sen knallade jag hem. Så ääääre.

Nu ska jag typ försöka sova i mitt stekheta rum -.-' Tur att jag har fått en fläkt nu som kanske hjälper lite åminstone dock tror jag att de finns nåt typ av mygg här inne med men som inte syns. Har lixom vaknat med nya myggbett nu flera mornar i rad. Gillas inte!

Najt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0