7e juni

Idag har jag gjort absolut ingenting. Slappdag idag alltså. Gick ut o gick med ronja en liten stund är väl de ungefär. Annars har jag bara kört lite bil och möblerat om liiite på mitt rum bara, flyttat sängen och så lixom. Så nu känns de lite större och det blev mucho bättre på de här viset som de är nu. Städade lite på samma gång med.
Så äreeee. Blev en pizza till kvällskäk oxå. Gott.
Nu ligger jag bara i min säng och tråkar och de är tråkigt. Ska kolla klart på sista snutten av Twilight då kanske lr nåt. som jag börjat kolla på igen (A) MEn den är ju sååå bra!

Imorgon är det jobba som gäller från 9-15, mån- ons typ hela sommarn. Heheh. Ble.

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig marti

2009-06-08 @ 19:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0