Tja

Ehhhhm.... idag äre måndag och jag har jobbat och varit o badat med Jossan. Eller jag doppa mej och hon kollade på heheh. Kom hem nyss och jag sitter här o e galet chipssugen -.- Måååste fan dra till Lidl och handla.
Sen fick jag min lön idag oxå. Oh yeah!
Och igår vare en lugn dag, var ut o gick på morron och sen glodde jag slut på Vänner, säsong 1. Så nu lär jag nästan fixa mej säsong 2 oxå ju. På kvällen sen fick jag sällskap, vi tog de lugnt bara och kollade film, The Hangover. Den är bara för bra! Så himla skön film.
I lördags gjorde jag ingentiiing alls, bara dega hela dagen hemma. Rätt skönt. Men lite tråkigt i längden om man säger så lixom. Spelade kort gjorde jag oxå med syrran, adam, ludde o annika. Jag förlorade, oväntat va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0