There´s a lot of things to do before you die

Kan ju börja med att jag gått och blivit Johnossinörd.  
Yeeeah... blogglusten ha rlixom inte varit på topp lr nåt.. typ. Men iaf så har jag jobbat idag igen då i helgen blev de lite lövsta och sådär. Dock var de mest massa mygg och inte så kul men ändå lixom. Därför ska jag jämna ut de med Ön imorrn. De ser ut som att de blir så iaf. Kan bli kul lr mindre kul. Men lite roligt i jobbdagarna har väl ingen dött av lixom, så atteh! Så de blir nog bra. Så så ääääre.
Idag tog jag ledigt för Gbg med i början av augusti, skönt med lite mer semester plus att jag fyller om nåra veckor med bara. Niiice. Undra avd man ska önska sej då då?....
Annars så äre inget speciallt som händer i mitt liv för tillfället direkt....

Slänger in en bild från Hultan, fler finns på Facebook och bdb, EnMartina. Så ni får glo mera där om ni är sugna på att se hur vi hade de!


Kommentarer
Postat av: Anna.J.S

jävla mygg säger ja bara! helt galet rätt att dra till ön imorn. ;)

2009-07-20 @ 21:25:04
URL: http://magicsecret.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha menart!

2009-07-20 @ 22:29:36
URL: http://nylundmartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0