Seven days a week

Jag dissade Ön idag trots allt. Pallar bara inte okej om de hade varit fint väder men de är ju inte ens de lixom. Sen så finns de ju dom som jobbar och tjänar pengar i veckorna lixom ;) Så atteh! Jobbet får hur sämst det än är gå före! Ska jag till Ön lär jag nästan ta ledigt lr nåt dan efter först så man kan ha kul fullt ut lix! Yeye... Men de går ingen nöd på mej. Jag har nyss kollat på Baksmällan igen och tjockat lite chirre och glass, mmmhm. Lär ju ladda inför helgen lixom. då blir de feeeeest för fulla muggar verkar det som med camp sug-rör gänget. Oh yeah!

Nana... nu ska jag chilla vidare och snart sova så jag inte somnar imorrn på jobbet vilket jag vara nära att göra idag ett x antal gånger. Not goood.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0