Natti

Imorgon tänker jag vara lite olydig och vara hemma från jobbet. Jag är så äckligt less på skiten om jag säger så. Fy Fan. Så då tänker jag fixa lite andra viktiga saker och bara tare lugnt o ladda mej med nya krafter tills på måndag. Så förhoppningsvis försvinner min ångest för att gå till jobbet under de här dagarna. Mhm... så äre!
Kvällen blidde bra den med. För de första så ringde min elsklingsRonja som är i Östersund nu och som jag inte träffat på ett alldeles för långt tag! Saknar henne. Så de ska vi ändra på sen när hon kommer hem.
För de andra så kom en bra person hit och var social med mej. Blidde film och chill för oss stället för Ön som alla andra nördar är på. Heh!

Men om man ska försöka sova kanske....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0