Galet varmt

De är så galet varmt. Vad man än gör så svettas man lixom. Iough! Knasigt att de regna imorse lixom ;o De kan man kallal scenilt väder. Anyway... jag har inte gjort nåt vettigt alls idag. Vaknade vid 10, käkade en god frulle! Stekte på ett ägg och rullade in de i ett tunnbrö åså lite iste till de. Göttit. Sen fick jag ett samtal ifrån jobbet så nu ska jag jobba extra imorrn mellan 11-17. Drygt men lite extra money är alltid bra att ha. Så ligger de till alltså.

Nyss var jag och hämtade ut underdelen till bikinin jag beställde häromdan. Överdelen är tydligen slut i lager så den kommer lite senare -.-  Vill ha den NU ju! Grr. Men trosorna satt bra iaf och de va ju bra.
Ska klippa Sebbe sen med efter5 nån gång och tjäna lite extra cash där med. Sen ikväll får jag se vad som händer.... jag vill bada och måste träffa snart med Linda. För länge sen!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pengar rullar in det går bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0