Feeeeest

Japp, igår blev de minsann fest så det stod härliga till! Först förfest här med alla härliga campbrudar + Linn minus Sara. Niiiice! Vi hade sjuuukt jävla kul på förfesten. Värsta partygänget lixom. Sen vid halv 11 tydligen så åkte vi bil till festen ute i skogen. Dock minns jag ingenting om hur lr när vi drog dit menne tur de finns folk man kan fråga lixom. Heheh. Där var de oxå ruuuligt men inte lika ruligt som på våran förferre. Var där ett par timmar och sen vid halv 2 lr nåt så drog jag och sällskapet hem. Lite kul att jag glömt mina nycklar i Lindas bh!?! bara så jag fick väcka hela huset istället. Haha, så de kan bli ;D
Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Är mest megatrött och sliten från gårdagen. Steg upp vid 11 typ och då drog vi en pizza och sen gick jag hem och socialade mej med målarJossan. Yeah! Och nyss kom jag hem från Uppsala och Kinabuffén som jag var och Annika var in och käkade. GOTT!
Nu ska jag bara tare lugnt dock va Emma sugen på krogen men jag pallar fan inte de alltså. Att hon orkar xD














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0