Woohoo!

Lär ju börja med att säga att The Killers ska till H-fred och dit SKA Linda och jag oxå! Ska bara se till att boka våra tickets sen så är vi ready. Har ju tält och hela tjotahejtit lixom. Snacka om att jag blev happyface imorse när jag såg det.




En lugn dag annars. Permanentkursen mellan 12.30 och 15.30 idag bara som varje tisdag framöver. Efter det kila jag en snabbis på stan och köpte m ej en hoodtröja på Carlings som jag kikat ut igår men inte kunde köpa eftersom att plånboken var veck men nuså. Rea vare oxå. Sånt gillar vi! Får fortsätta jaga det jag är ute efter nån annan gång sen. Snöade massa gjorde det när jag kila till tåget oxå. Usch!
Nu sitter jag här i nytröjan. Så jävla nöjd. Ätit har jag med gjort. Makaroner och köttfärssås. Satt fint det. Gott lixom. Om ett tag ska ajg nog med upp och kika lite på hoppträningar oxå. Yeye.

Imorrn ska Nicole och jag till Aktivera (igen). Vi har lixom inte lyckats tagit oss dit än men imorrn då jävlar kör vi igång! Skööönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0