Today

Vad finns att säga om denna dag då... hmm? Inte så mycket faktiskt. Lång sovmorgon och tog 11 bussen in till skolan. Svenska på schemat idag bara som varje onsdag. 12.50- 14.05. Softisch kan man säga. Plus att vi är lediga imorrn (igen). Yey! Gick på stan en sväng sen med Madde när vi slutat. Köpte mej ett par nya tights och två par trosor oxå på rean. Man får passa på lixom.
Sen blev det 15.19 tåget hem och när jag var hemma i Tierp så sprang jag in på ICA och köpte godis. Suck på mej. Fyfy! När jag kom hem sen så drog jag fram den gamla hemkunskapsboken som man fick i 9an. Ja det är ett tag sen kan man säga. Tiden går ruggigt fort. Anyway så stekte jag en omelett. Skitdåligt gick det. Fastna i stekpanna och gick sönder och hade sej. Sämst på att laga mat. Men den gick ju att äta iaf. Tur var väl det.
Yeye.. nu väntar jag bara på Josefine så ska vi ut och gå sen. Alltid lika skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0