Tisdag den trettonde

Idag har både jag och syrran varit lediga från skolan. Vilket för mej innebar en skön sovmorgon fram till typ halv 11 och läste gjorde jag med när jag vaknat i den braiga boken. Värsta frusen av mej är jag med. Var lixom tvungen att dra fram ett extra täcke när jag skulle sova igår. 2 täcken och en filt. Yeye. likabrare. Men anyways, till frulle stkte jag på två ägg och la på mackor. Lillkocken själv. Gotti. Sen ringde Jossan så då gick vi tre ner och solade och efter det blev det lite god cappuccino och fikabröd. När vi smällt i oss det så gick Jossan och jag ut på en redig promenad idag oxå. Duktiga oss. Och vädret är ju dessutom inte att klaga på, lite för blött och geggigt bara och lite sol skulle ju inte va fel de heller men vi slipper ju snön och minusgraderna åtminstone. Härligt.

Nu har jag äntligen duschat. Skööönt och inte känna sej så äcklig som jag gjort idag. Uschi. Ätit lite med och snart bär det av till stallet för att kika på lite hoppträningar. Var ett tag sen sist faktiskt.

Sluta hälsa på mina drömmar. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0