Thursday

Yeye, APU idag ju. Kanoners som vanligt för jag trivs ju så himlans bra och det är ju bra lixom. Dock blir det nog inte frisörjobb för mej efter skolan... Vill ju prova på lite annat som sagt och sådär. Klippa lite privat på sidan räcker bra för mej (: Anyway så hare vart en rätt lugn dag, solade lite på lunchen bla. Gratis ju, inte så tokigt. Sen bjöd Anna på mat oxå. Värsta lyxen. Tvättade håret på en kund åt henne och hjälpte till med att färga en oxå och sen dök min kund upp efter 15snåret där. En klippning bara och så jävla nöjd jag blev då och kunden med, Anna tyckte det var jättebra gjort hon med. Kul och höra ju.

Annars så kom jag hem typ nyss och Nicole komemr vid sex och så blir det Aktivera. Core står på schemat idag. Skojit! Så himla skönt att äntligen ha kommit igång ordentligt. Var ut och gick en sväng igår och när snön försvinner sen ska jag börja springa istället. Najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0