Step Up 2 the streets

Då har man sett den filmen (rubriken) igen då. Kan ju inte säga annat än att Step Up filmerna är ju förjävla bra alltså. Helt otroligt vad jag älskar dom. Blir helt fast när man börjat kolla och nååågot avis man blir då. Vill oxå kunna dansa sådär ju. Skulle va skitcoolt lixom och kul. Menmen.. får väl nöja mej med att drömma lixom. Plus att killen ingen aning om vad han heter är snyggis han med ju. Killar som kan dansa alltså... Grr!

För övrigt har jag kört bil idag och backat lite till. Går ju helt okej ju. snart så ska ajg ta tag i resten som har med körkort att göra. Kollade på hoppträningen med som syrran hade. Socialade mej med lite people på läktarn oxå där jag satt. Alltid trevligt. När jag kom hem sen så slängde jag ihop en kladdkaka som jag är rätt kung på om jag får säga det själv. Under tiden den stod i ugnen gjorde jag mej 2 klämda mackor oxå. Mumma! Sen drog jag igång filmen. Niiice kväll ju.

Men sova nurå. Go natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0