Söndag

I fredags blev jag som sagt deppig där på kvällen/natten så jag gick hem och sov.

Igår så var det en rätt lugn dag, var ut och gick och sådär på dan och chillade lixom. Yeye. På kvällen bar det först av till Sandra och Nicole kom oxå sen kilade vi till Emil på lite "förfest". Dom skulle till krogen sen och vi till Björklinge efetrsom att Dennis ju fyllde 18 bast i förrgår. Grattis! Linda och syster följde oxå med och det blev en trevlig kväll. Kortspel, snack och ytterst lite dans oxå för Nicole och mej.  Tack Dennis pappa och Dennis kompis Tim för skjutsen! Megasnällt.
Kom hem efter 1 nån gång och Nicole och jag slaggade. Och sen är jag stolt över my friend Linda oxå för igår för det hon gjorde. Kanon ju!

Nu åkte Nicolebruden precis hem och jag ska vara duktig och plugga idag och försöka ta mej ut och gå oxå.

Box imorron. Pepp! :D

Kommentarer
Postat av: LINDIIIIIIIIS

jao! stolt själv här va! och stolt över dig med som pluggar ;D

2009-01-25 @ 13:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0