Söndag

Då var helgen överstökad oxå och som vanligt så går den alltid lite för fort. Men anyways, kan ju dra igenom den lite kort då. Fredagen blev lugn. Kolla Let´s Dance och sen blev det så att jag åkte till Sandra på kvällen och tog det lugnt bara. Kollade film och sen somna vi typ vid 12 nån gång. Yeye...
Upp halv 8 på lördags morgonen. Mamma kom och skjutsade hem mej. Fixade till mej lite och slängde i mej lite frulle och så bar det av med 9.05 tåget till Knivsta med Catta till Madde för att jobba lite med Uf-saken. Sen på kvällen (igår blire det ju) så kom Nicole och sen trilla Sandra in lite senare oxå. Kikade på körslaget och efter det bar det av med buss till typ Läby för lite "fest" som var tråkig och åt helvete ut i skogen låg det oxå. Blö. Blev 00.40 bussen hem sen, Julia och Nicole joinade mej. Blev lite nattfika och sen vid 2 nån gång fick vi lite sällskap och kollade slutet på Drömkåken. Vid halv 5 lr nåt sa vi hejdå och sen somnade vi. Skönt.

Vakna väl vid halv 11 idag och Julia åkte hem typ direkt. Colan och jag käkade frulle och sen såg vi på The Bourne Ultimatum. Bra film, jaow! Bara lite softande lixom och Nicole åkte hem efter det och nu sitter jag här nyhemkommen från stallet. Mockade åt Jettis idag.
Snart ska mamma och jag ut och gå för 6e dagen den här veckan. Woooh. Men det är skönt lixom. Motionera bort lite fläsk lix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0