rubrik

Igår var det fest och det var kul och det är ju bra. Massa folk och sådär. Roliga prickar, yeye. Dock tappade jag bort min telefon. Värsta grejjen blev det, alla letade efter den typ. Heh. Men den blev funnen av mej själv till slut. Ute på banvallen i skogen i snön låg den. Anyways... sen gick jag hem vid typ halv två inatt och då träffade jag på Jossan och hennes kompis oxå. Trevligt med lite sällskap ju. Sen dog jag i sängen ganska direkt när jag kom hem. Skönt!

Vaknade dock med huvudvärk imorse. Jag som aldrig brukar få huvudvärk. Aja, nu är den typ borta så och jag är depppig, arg och lessen och ska sätta mej och deppa till "Full metal jacket". Den skulle tydligen vara bra så bäst för dej att den är det nu.

Kommentarer
Postat av: josefine

kanske du behöver en josssan gå ut och gå/prata dag snart!

2009-01-31 @ 17:32:59
Postat av: Martina

Ja vi får ta en sån dag!

2009-01-31 @ 17:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0